Fatura Ödemeleri ile ilgili duyuru

 Kurumumuz akreditasyon hizmeti ile ilgili faturalarının tahsilâtında 01.05.2011 tarihinden itibaren Kurumsal tahsilatın T.C. Ziraat Bankasından yapılacağı belirtilmiştir. 01.06.2011 tarihinden itibaren aynı uygulama T. Vakıflar Bankası aracılığı ile de yapılabilecektir. Bu sistem dışında adı geçen bankaların TÜRKAK hesaplarına gönderilecek EFT ve havaleler kabul edilmeyecek gönderilirse dahi göndericiye iade edilecektir.    

Bu uygulamada sıkıntı yaşanmaması için aşağıdaki hususların bilinmesi gerekmektedir.

 1- Kurumumuz tarafından düzenlenen faturalar aynı gün içinde elektronik ortamda bankaya iletilecektir.

 2- Faturanız aynı gün içerisinde posta ile kuruluşunuza gönderilecektir.

 3- Faturanın tarafınıza ulaşmasını beklemenize gerek kalmadan ödeme imkânı bulunacaktır.

 4- Düzenlenen faturaların kesildiği günden itibaren 15 gün içinde ödenmesi gerekmektedir.

 5- Fatura ödemelerinde fatura numarası sorgulama yapılacaktır.

 6- Ödemeler T.C. Ziraat Bankası ve T. Vakıflar Bankası şube gişelerinden ve/veya elektronik ödeme yöntemleriyle online olarak yapılabilecektir.

 7- Hatalı yapılan tahsilât iptali aynı gün içinde banka şubesine başvurularak yapılabilecektir.

 8- Eğer hatalı işlemler gün sonu işlemlerine geçildikten sonra veya daha sonraki günlerde fark edilmişse banka tarafından herhangi bir düzeltme işlemi yapılmayacak, böyle bir durumda Kurumumuz Personel ve İdari Mali İşler Müdürlüğü ile irtibata geçilmesi gerekecektir.

 Bilgilerinizi ve bundan sonra ödemelerin belirtildiği şekilde yapılmasını rica ederim.

 İrtibat Numaraları: 410 82 00

Dahili                     : 161 / 157 / 153

Yayınlanma Tarihi:20.07.2012